Tecrübeli annelere sormak istiyorum.
Bebeğiniz en çok hangi aylarda size daha çok bağlandı?
Bu soruyu neden soeduğumu da açıklamak istiyorum. 8 aylık bebeğim var. Kayınvalidemlerle yanyana oturuyoruz. Torunlarına aşırı düşkünler. Bunda hiçbir sorun yok her ne kadar herşeyin aşırısı zararlı olsa bile ama sorun şu ki torunlarını kızları gibi görüp beni annesi olarak benimsemek istemiyorlar. Kızım normalde bana çok düşkündü herkesten benim kucağıma gelirdi kendimi çok özel hissederdim ama birkaç haftadır kayınvalidem oynatıyor diye benden ona gitmeye başladı. Bu durum beni çok üzüyor. Çünkü kayınvalidem her seferinde dalga geçer gibi bak bana geliyor sana gitmiyor senle oynamak istemiyor filan diyor.
Happy momda paylaştım ama buradakilerin daha deneyimli olduğunu düşündüğüm için burdan da paylaşmak istedim.