Minisin_annesi Yaa gözün aydın ne güzel doğum hikayesi bu böyle 😍 Oğluma hamileyken sürekli burda hikaye okurdum, şimdi ikinciyi düşünüyoruz, daha ortada fol yok yumurta yok ben acaba 2. doğum nasıl olur diye düşünüyorum 😂 Sancının en zor kısmı bile daha mı kolay oldu?