@“Miyauw” merhaba sizin eski bir postunuzu okudum. Bebeğinizin Orta parmak kullanması konusunda yani işaret parmağı yerine. Benim de oğlum aynı şekilde ama baş parmağını kullanıyor ve işaret edecekse eliyle gösteriyor.
Çok kötü şeyler okudum ve psikolojim bozuldu gerçekten :( lütfen söyler misiniz sizin durumunuz düzelmiş miydi? Bir de oğlunuz konuşmuyor demişsiniz yanlış anlamayın kendi korkularım için soruyorum. Herhangi bir tanı almış mıydınız? Lütfen yanlış anlamayın konuyla ilgili araştırırken yazdıklarınızı gördüm o yüzden sordum