Miyauw
O halde o kreşten almanızı öneririm. Alışma evresindeki 2 yaş çocuğu için bu kadar katı bir yaklaşımda bulunmak hem doğru değil hem de güven sarsıcı bir durum.
Okul öncesi öğretmeniyim, küçük yaş grubuyla çalışmıyorum ilkokula bağlı bir anasınıfında görev yapıyorum. Çocuklar 5 yaş ama onda bile oryantasyon uyguluması yapıyoruz. İlk bir kaç gün annelerle sınıfta oluyoruz, beraber oyun oynuyoruz, şarkı söylüyoruz vs. Sonrasında saatleri kademeli olarak arttırıyoruz. Eğer alışmakta güçlük yaşayan çocuk olursa diğer gönderimde bahsettiğim gibi ona ekstra bir yaklaşımda bulunuyorum. Çocuklar ilk defa sosyal ortama girerken bu denli katı bir tutum sergilemek pedagojik açıdan doğru değil. Çocuğun iç dünyasını zedeleyip ayrılık kaygısı yaşamaktan başka bir işe yaramaz. Ve sanıyorum ki gönderdiğiniz kreşteki öğretmen(!) pedagojik formasyonu olmayan, yani eğitim fakültesi mezunu olmayan biri. Tabii bilemem bundan çıkardığım sonuç bu.
Eğer öyle bir şey varsa çocuğunuzu zaten öğretmen olmayan ama özel kreşlerde öğretmen diye çalıştırılan meslek lisesi mezunu kişilerin eline teslim etmeyin.