KonudanBagimsiz bu konu benim de kafamı kurcalıyor. Aslında her çocuğun konusmasi için bir zaman var kimi 18 aylik kimi 3 yaşında konuşur ama reddedilmez bir gerçek var ki ekran zararlı. Konuşmasına etki etmese bile motor gelisim, duyusal gelisim, etki tepki, goz sağlığı, beyin gelisimi vs vs diye gider. Ne biliyim mesela hayal gücü, el becerisi, resim çizme gibi duyusal motor gelişimden geri kalabilir. Ama hic ekran görmeyip konusmasi gec olan çocuklar da var elbette.