KonudanBagimsiz 27 aylık oğlum var, ben tv ye düşkün olduğum için doğduğunda kaldırdım direk, evde tv yok, tv izlemiyor.
İki aileden de uzakta, yakın zamana kadar da 24-24 vardiya ile çalışan bir eşim var. Neredeyse 20 aylık olana kadar izletmedim. Evin işi de değil ama bazen WC ye gidemezsin, 1-2 belirli çizgi film var onları açardım. Şu anda da çok hareketli adlında hep hareketli canlı bir çocuktu ama şu an bildiğiniz koca insan gibi. 10 saat dışardaysak mesela hep peşindeyiz ama 15 dakika açarız nefes alırız.
Ama o açtığım da ismiyle seslensem 2-3 seslenme sonra bakar, etkisi büyük Yani çizgi filmin.
Konuşmaya gelirsek 7-24 tv, telefon elinde çocuklar evet patır patır konuşan çok tanıdım, oğlumdan daha çok konuşan. Ama umrumda mı değil. Benim için konuşmadan daha önemlisi algılama. Ve evet benim oğlumun algılaması daha iyi. Er yada geç koca insan gibi konuşacak, hiç acelemiz yok eşiminde benim de. İzlediğinden bir renk, bir sayı öğrense öğreniyor diye yine açar mıyım? Hayır açmam. Oyunla öğrensin, bizimle öğrensin, önceliğim budur☺️