starwomen balyanaaakkk bugün tam 4 aylık oldu ama 2 haftadır bu şekildeyiz. Bir 3 haftamız daha var sanırım. Sizin bebeğiniz kaç aylık?
ada_21 balyanaaakkk nazar olabilir katılıyorum uyku gerilemesi yasaniyor bu aylarda uyku saatlerine sadik kalin bu 1 diger atak haftalarından uzun sürüyor bilginiz olsun çocuktan çocuğa degisir tabi bu durumlar
balyanaaakkk ada_21 hiç bir zman uyku saati düzeni olmadı zaten kolik bir bebek herşeyi cok zordu uyutmak susturmak imkansızdı şimdi daha zor
Marselinannesi balyanaaakkk ahhh benim oğlumda kolikti bilirim. Her ağlama saatinde elime koyup dışarı çıkardım. Gece ağladığında pilates topunda zıplayıp dururdum
balyanaaakkk Marselinannesi bizim ağlama krizleri bitti gibi ama hala gazınızı kendi yapamıyorum ne zman tamamen geçecek gerçekten bilmiyorum cok zor cok yorucu 🥲