Seymaslannumt Quadera 2 gündür o kadar az emiyor ki doktor sıcaklardan normal dedi korkma canım ben oynatarak emziriyorum ya oyuncak gösteriyorum çıngırak öyle biraz emiyor gibi
Burcusimaaaayy Quadera ben aç diye hüngür hüngür ağlamıştım. Doktor hayır değil çocuklar bazen bazı aylar da böyle yapar içtiği kadar dedi. Günde bir kere 30 CC içmişti.
Bircicekannesiii Quadera Valla bende farkındayım canım uykuda emziriyorum bende bunu bir ay önce yaşamıştık tekrar düzeldi tekrar geri geldi falan bakalım uykuda hallediyorum şimdilik