Sibel12345 öyle bir şey yapamaz ki 😂 Bana da dedi, yasal olarak öyle bir şey yok.Benim annem babam da ayrıydı ordan biliyorum. Arkadaşımın başına da geldi. Gitti polisle aldı çocuğunu,rezil oldular kıza çektirelim derken.Şimdi eski kocası uğraşıyor.
Maksat korkutmak sizi.Eşin ev geçindirmiyorsa,geçindirecek. Sen bebeğine bak.
Oturur duvarları yerim,gene de bırakmam bebeğimi. Cebimde de 12lira para var 1 aydır.
İnatsa bendeki dik alası.Ağlamayana meme yok diye boşuna dememişler.İstikrarlı olmanı tavsiye ederim.
yoksa 3 gün sonra işe başladığında yaşadığın sıkıntılarla Allah korusun sütün de etkilenebilir.
Bana dayım bile küstü 25günlük lohusayken ikram çıkartmamışım diye.Öz babam dünyanın en büyük kazıklarını attı bana.Kimseye güvenmem,hele bebeğim konusunda asla güvenmem.
Sağlıkla doğsun diye 20 hafta evde yatmışım bi wc kalkmşım, 3 gün doğumhanede sancı çekmişim,4,5 ay kolikle uğraşmışım, “yoğurda reçel katayım,ekmeğe tuzlu saçla süreyim,sütün var mı yok mu açmı,uyumasın şimdi sevelim(saat 23:00)” vs diyenlere bebe bırakacam 😂 çok beklerler. Sen değil onlar düşünsün.Çalışda alsınlar paranı elinden,onu istiyorlar zaten