İlk çocuğunda yürüteç kullanan tecrübeli bir anne olarak yaziyorum 8 aydan itibaren kullanmıştım. Ama keşke hiç kullanmasaydim diyorum. Büyüklerin ısrarıyla aldım aman ne olcak siz de yurutecte buyudunuz bişey olmaz dediler ama çok pişmanım oğlum 5 yaşına kadar parmak ucuna basarak yürüdü şu anda 7 yaşında yeni yeni düzeldi. Şimdi bir kızım var 4 aylık asla yurutec kullanmayı düşünmüyorum.