yasacmalamalo Eliiif1 bence yürüme arkadaşı al canım tavsiyem ama yine sen bilirsin doktorlar yürüteci önermiyor bir kendin de araştır burdaki örümcek postlarını da oku istersen yürüme arkadaşo 9-10 aylıkken öneriliyor
Elaninannesiiii Eliiif1 e bebekten prego aldık canım biz. Kızım 10 aylık 5 aylıktan beri biniyor. Hiçte bir sorun olmadı çokta seviyor. Emeklemeye de başladı kendi kendine tutunup kalkıyor da. Biz bir zararını görmedik yani.
Betuulozturk Elaninannesiiii zaten şimdi sorun olmuyor ilerki yaşlarında sorun oluyor, şuan ne olabılır ki zaten yürüteçte bebek ayaklarını düz basamaz kendini kaydira kaydira yan basar farklı sekillerfe basar bununda ilerde neler getirecegini siz düşünün
Melike_nehir Elaninannesiiii benim bebeğim de 5 aylık günlük 10 dakka bindiriyoruz ama normal kendimiz ayağa tutunca parmak ucuna basıyo bindirmeden önce net basıyodu sizde de böyle oldumu ben kaldırmayı düşünüyodum yürüteçi
Oznurkk YigitAlpS biraz inceledim de mama sandalyesi de oluyor ya çok hoşmuş iyi ki yorumunuzu gördüm 🙈
YigitAlpS Eliiif1 450 ydi dolap da ikinci elleri de var uyguna yani ben onu içinde oturtmak istedim ama bizimki içinden kendini yere attı😂 diğer iyi yani onunla beraber yürudu arkada tutma yeri var şimdide atlı karınca olarak kullanıyor 😁
Daenerys Eliiif1 biz pregonunkini kullandık. Hiç devrilme düşme yaşamadık çok şükür. Atlı karınca da oluyor. Hatta şu an satışa çıkardım bütçenize uygunsa size satabilirim. Temiz hiç bir sıkıntısı yok.
YigitAlpS adenly https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjMgNPhv9b5AhVkgFAGHdHsAP8YABAFGgJkZw&cid=CAASb-RoeVCdW_AY3X4yyYpKlDceBE_A_AKAtNVssBIdVZ2p1a7ltZXEo79_qf1vT9mOlHiOIDfSFOlTnxs0Rgb5dUmVrNsrN9fIewyal_rJJfHjntliHAsNhCnuDcHFNxf9t1vWcot4-j_EGzev480XtA&sig=AOD64_0tzo0gkJN3hnnUe2-CS2ap6-_Bzw&ctype=70&q=&ved=0ahUKEwii6szhv9b5AhXKQPEDHYm1A90Qww8IwQ0&adurl=
theAna Eliiif1 pilsan yürüme arkadaşı vardı çok güzel tavsiye ederim. Yürüteci bir iki ay kullanıp kaldırdık ama yürüme arkadaşının önünde oyuncaklar falan var oyalayıcı oluyor uzun süre kullandık.
uraskoo theAna merhala pilaan yürüme arkadası bende de var.Tekerler çok hızlı siz bi çözüm bulmuşmuydunuz
Nilunas Eliiif1 hepsi aynı gibi yürüteçlerin kikikoro mu neydi e bebekten aldık biz kızımın boyu uzun yürüteç kısa geliyordu yan devrilip 3 4 kere düştü çok tehlikeli bir şey aslında