Evet göz nuayenesi gerekliymiş biz ilk muayeneyi 5.5 aylıkken yaptırdık ve damla damlatilmadi ama göz yaşı kanalında da tıkanıklık varmış daha erkenden yaptırmak en iyisi insan vücudunda herşeyin yenilenmesi olurmuş ama göz de olmazmış en önemlisi arlanmamalı bence