Merhaba ; kesinlikle yaptırılmalı benım oğlum 9 aylık 6. Ayda yapılması gerekiyor ben biraz geciktirdim gecen hafta gittiğimizde hipermetrop olduğunu söyledi eger 1 yasına kadar geçmesse gözlük kullanmamız gerekiyormuş. Gözüne damla damlattılar 2 kez gözbebeği büyümesi için biraz bulanık gördükleri için bebekler huzursuzlanırmıs yoksa acı falan değil. Muhakkak yaptırılmalı göz muayenesi