Morningstar basaksahinx benimki gece aynı düzende devam ediyor akşam en geç 9 da uyumuş olur gece 12 de mizirdanir emmek için emziririm sonra sabaha karşı bı kere daha mizirdanir aglatmadan emziririm sonra 6 buçuk 7 arasi kalkar sabah tek tutunduğum yer burası benim oğlum 4 aylık olacak sizin ki hep bu kadar sık uyanirmiydi geceleri
basaksahinx Morningstar hayır hiç uyanmazdı gece 1 ve sabah 4 gibi 2 kez kalkardı sen 2 3 haftadır dönmeye çalışıyor gece uyandırıyor kendini
Asellina41 basaksahinx valalh bizim kız emeklemekte istemiyor dönmekte karın üstüne gelince ağlar hep😀😀
Busra2013 basaksahinx 3 aylıken yuz ustu donmeye basldı 5 aylık surunuo yan donuo yuz ustu donuo elını kurtarıo ılerlıo surunerek emekler bu ay ınsallah😂
Tugce2391 Uyku düzeni oluştu gibi geceleri en geç dokuz buçuk saat uyumuş oluyor gece de bir veya iki kez uyanıp beslenip uyuyor sabah yedi de kalkıyor. Ama gündüz uykularina dalmakta zorlanıyor iki veya üç kez uyuyor Max 1 saat
basaksahinx Tugce2391 ah ah benimki de öyleydi işte yeni yeni gece dönmeye çalışıp uyandırıyor kendini
Morningstar basaksahinx sadece yüz üstüne dönebiliyorsa direk yüz üstü yatırın dönüp uyandiramaz kendisini benim oğlumda dönüyor yüz üstüne ama normal de de hep yüz üstü yatar zaten bu dönme konusuna hiç uyandırmadu kendini ama sırt üstüne dönerken ne olur bilmiyorum uyumadan önce bol bol yatağında vakit geçirip dönmesine izin verin
ikimelekannesiiiii basaksahinx benimki gunduz cok zor uyuyo yarim saat 1 saat uyuyo uyaniyi gecede 2 yada 3 defa kalkar acikinca suandada saat 7:33 uyandi 8 e kadar uyanik kalir tekrar uyur
basaksahinx ikimelekannesiiiii sabahları 6.30 da bu da yarım saat takılır yatakta bu ds uyutuyor öyle ama geceleri fena artık tahminim işe başladım gündüz kayınvalidem de akşam bende uyutma feleği şaştı biraz
nazlimom_ basaksahinx biz 4. Ay atağındayız başladığı günden beri gece 1 defa emip yatardı şuan 3-4 defa kalkıorrr