basaksahinx Merhaba, 4 ay26 günlük kızım neredeyse 5 oldu. Bu ay 20 dk destekli oturmaya başladı. Ama dönmede hala tam başarılı değil bu ay yeni eklenen yetenekler neler sizde
nazlimom_ basaksahinx bizimkide dönmeye başladı 2 haftdır ama tek kolu altında kalıor onu kurtaramıyor heralde yakında döner tam olarak😅
Mervew basaksahinx bu sabah uygulama beni üzdü artık diyor bebeğiniz dönüyor sürünüyor vs. Maalesef daha hiç birini yapmıyor. Kafaya çok takmıyordum ama çevre başladı ha 5 aylık nasıl dönmüyor demeye sinir oluyorum. Çok kilosu olan bir bebek erken doğan bir bebek ondandır diyip gecistiriyorum.
LadyDi basaksahinx 5 ay 10 günlük gibi döndü. Şimdi nereye koysam dönüyor sürekli. Merak etmeyin dönecektir
Morningstar basaksahinx her bebek kendine özel annesi kimi geç yapar kimi erken takma bunları kafana tadını çıkar ☺️
basaksahinx nazlimom_ Mervew Tugce2391 LadyDi Morningstar ikimelekannesiiiii 1 haftadıe geceleri 1.5 saatte bir kalkıyor uykuda kalma sorunu var uyku düzenleri nasıl kozlar gerileme var mı
basaksahinx Mervew benim ki ana kucağında cok oturuyor bence ondan tembelleşti artık oturtmuyorum düz yerde zeminde vakit geçirmeye çalışıyorum pek sevmiyor oyunlar falan 5 10 dk anca yarıya dönüyor çalışıyor bırakıypr pek hevesli değil artık saldım bende
Tugce2391 Bizde beş ay dört günlük olduk henüz oturmayla alakalı bir çabasi yok dönüyor deli gibi ama kolu altında kalınca kıyamet koparıyor 🤗
ikimelekannesiiiii Tugce2391 benim oglanda oyle donuyo kol altta kalinca ciglik atiyo oturmayada pek hevesli kafasini ve bacaklarini kaldiriyo oturtunca sevinc cigliklari atıyor
LadyDi basaksahinx Ah çıldıracak gibiyim her gece en az 8–10 defa uyanıyorum. Haftaya işe başlıyorum ve kara kara düşünüyorum
Mervew basaksahinx bizim gündüz uykumuz pek olmadığı için gece artık bitmiş oluyor çok uyanmiyor. 5ay 5 günlüğüz.
Morningstar basaksahinx benimki gece aynı düzende devam ediyor akşam en geç 9 da uyumuş olur gece 12 de mizirdanir emmek için emziririm sonra sabaha karşı bı kere daha mizirdanir aglatmadan emziririm sonra 6 buçuk 7 arasi kalkar sabah tek tutunduğum yer burası benim oğlum 4 aylık olacak sizin ki hep bu kadar sık uyanirmiydi geceleri
ikimelekannesiiiii basaksahinx benimki gunduz cok zor uyuyo yarim saat 1 saat uyuyo uyaniyi gecede 2 yada 3 defa kalkar acikinca suandada saat 7:33 uyandi 8 e kadar uyanik kalir tekrar uyur
basaksahinx LadyDi bende başladım 3. Haftam bitti. İşe başlamadan önce 1 kere uyanırdı başladım 1 hafta iyiydi sonda geceleri 5 6 kez uyanmaya başladı normalde emzik ile hemen geçerdi uykuya artık hemen geçmiyor bazen geçiypr geçmeyince emzirip terine koyuyorum uykudan da yarınlar yokmuşcasına ağlayarak uyanıyor 😂
basaksahinx Asellina41 ah demek ki normal yüz üstü durup emekleme çalışması bar ben koyunca ayak hareketlerinde sorun uok ama sadece dönmeye çalışmıyor 😀
LadyDi basaksahinx en azından emzik alıyor 🙏🏼 benimki emzik de almıyor :( 6 tane emzik var evde türlü markalardan hepsini tükürdü :( alsaydı biraz rahat ederdim
Asellina41 basaksahinx valalh bizim kız emeklemekte istemiyor dönmekte karın üstüne gelince ağlar hep😀😀