Betul1607 çok zor zamanlar ya bende öyle bir kere uyuya kalmıştım 4saat uyandım ağladım aç kaldı diye psıkojisi bozuluyor insanın birde ben mastit olmuşum sütüm az gelıyo gelmıyor denecek kadar damla damla e ilk çocuk bilmiyorum göğüslerim taş gibi sütüm var sanıyorum sonra teyzem sağım pompası getirdi manuel ağlaya ağlaya ugrastk 40dk sonra felan geldı süt o kadar tıkanmış göğüs kanalları ondan sonra bir gün emınce cocuk gozlerını açtı bir haftada degıl 15gün sonra doğum kilosuna ulaştı cahıl anne olmak cok zor ikinci de tecrübeyle yaşamam bunları ama bılmeden büyütmek zor