Berfn19_07 Merhaba arkadaşlar biz bugün 1 ay 1 günlük oldık kilo alımı biraz yavaş gittiği halde dün gece 1 gibi emzirip uyuttum bebişi saatimi kurduğum halde sabah 6 buçuğa kadar uyanamamışım bebişte uyanmadı ağlasa kesin uyanırdım evde kalabalık mutlaka biri duyardı çok acayip vijdan azabı çekiyorum 6 7 saat aç kalmış oldu
Betul1607 Berfn19_07 bebeklerde kan şekeri düşme olayı var buna bağlı nöbet gecirebilirler , bebeğinizi konrrol edin surekli eger iciniz rahat degilse en yakın sağlık kuruluşuna gidip bi kan sekerine baktırın, durumu anlatınca sağlık çalışanları anlar zaten.
Mavigri Berfn19_07 daha cok küçük mümkün değil o kadar durması Allah korusun sarılk bile olur bence de doktora gidin 2ayllıkken 3 4saat gece uyusun dıyordu doktor suan 4aylık şimdi uyuyo yemeden 6saat kesin şekeri düşmüştür ne gün içinde ne gecede bir aylık bebek duramaz o kadar.benım oğlumda hep uyuyordu ılk günler meğer aclıktanmış şekeri düştüğü için kalkamıyormuş bende ne uslu bebek diyordum dıkkat edin inşallah uyumustur da bısey cıkmaz
Busraeliz00 Berfn19_07 uyanmasa bile zorla uyandırın henüz küçük oldugu için kan şekeri maalesef çok cabuk düşüyor ve acıksa bile uyanmıyorlar en fazla 2 saatte bir emzirin geceleri de dahil
BeyzaN77 Berfn19_07 ilk bı sakin ol herkesin başına gelebilir alışma sürecindesin kendini suçlama vicdan azabı çekme .. yeni doğum olmuş aliscaksin yavaş yavaş bende ilkbaslarda çok zorlandım uyur kalırım duymam die ilk on on beş gün alışana kadr gece hiç uyumamistim .. sarılığı vardı biraz benimkinin uyuyordu hep ama ayak topuğuna vuruyodum altını aciyodum uyansin die ..sarılık olmasa bile küçük oldukları için uyuyorlar acikmayi daha bilmiyorlar…saglikocagina hemen git doktora durumu anlat herkesin dediği gibi en az 2 saate bir emzirmen beslemen gerek 3 u geçmemesi lazm daha küçük olduğu için ☺️ Durumu anlat onlar zaten ilgilenirler bidahakine de alarm kur telfnu yanına koy iki üç saate bir alarmını kur çalsın seninde için rahat eder oda beslenir güzelce
Elisa__ Biz 1ay 11 gunluguz. Gece 12gibi yedirib yatiriyorm sabah 5de kalkıyor tekrar sütünü içip uyuyo. Merak etmeyin bir şey olmaz . Bizde 6saatte uyuduğu oldu . Gece uykusu onemli. Sarılık yoksa kendi uyandığında yedirin
eceninannesizehra Elisa__ bu bilgi yanlış sarılıktan ziyade önemli olan kan şekeri bizde 1 ay 6 günşüğüz normalde 3 saatte bir alarm kurarım ama o benden önce kalkıp aglar aslında aglamaları gerekiyor bebek hemşiresi bana sey demişti 3 saat maksimum 3 bucuk sonra uyanmazsa mutlaka kendin kaldır ve emzir şekeri düşer uyanmaz dedi
Geceist Elisa__ ablacım minik bebek o saate kadar aç kalıyor vicdanın sızlamıyor mu yanlış örnek olmayın ya 5 saat 1 aylık bebek aç kalır mı
Betul1607 Mavigri iyiki birsey olmamış benim bebeğim nöbet geçirdi kan şekeri düştüğü için elimde kalıyordu mosmor oldu 15 gün küvözde yattı
Mavigri Betul1607 çok zor zamanlar ya bende öyle bir kere uyuya kalmıştım 4saat uyandım ağladım aç kaldı diye psıkojisi bozuluyor insanın birde ben mastit olmuşum sütüm az gelıyo gelmıyor denecek kadar damla damla e ilk çocuk bilmiyorum göğüslerim taş gibi sütüm var sanıyorum sonra teyzem sağım pompası getirdi manuel ağlaya ağlaya ugrastk 40dk sonra felan geldı süt o kadar tıkanmış göğüs kanalları ondan sonra bir gün emınce cocuk gozlerını açtı bir haftada degıl 15gün sonra doğum kilosuna ulaştı cahıl anne olmak cok zor ikinci de tecrübeyle yaşamam bunları ama bılmeden büyütmek zor
bambiii Berfn19_07 6-7 saati bilmem ama benim kızım 5 saat uyuyordu 10. günden sonra .doktorumuza sorduğumda ise acıkınca sizi zaten uyandırır sarılık riski bitti, şimdiden gece uykusu uzunsa bölme ama gündüz iki saatten fazla aç bırakma sürekli emzir demişti. Siz yinede süreyi çok uzatmayın gece 5 saati vs geçirmeyin çünkü bu kez sütünüz azalır geceleri. Bebeğinizi gün içinde sürekli emzirin açığı kapatın:).
denizinannesi7 Berfn19_07 bana doktorum 28 gün olduktan sonra ne zaman uyanırsa o zaman emzirebilirsin uyandırma dedi tabi insanın içi rahat etmiyor ama en azından uzman doktor fikri
DenizinAnnesi02 Berfn19_07 merhaba benim bebeğim de 1,5 aylık 1 ay olduktan sonra doktorumuz artık emzirmeye kalkma acıkınca o kendisi uyansın demişti . İlk ay saat başı 2 saatte bir diyoruz kan şekeri düşer sarılık riski var diye dedi. Benmki de 3 4 saatte bir uyanıyor.
RaYaOm Berfn19_07 hurma kat suya agzina ver kan sekeri duzelsin ama çok az hurmayi bandir hafif hurmali su olsun direk kan sekeri duzeliyo
Berfn19_07 @Betul1607 ne kadar süre sonra geçirdi çok geçmiş olsun uyandı emdi baya iyiydi çok şükür tekrar uyudu
Betul1607 Berfn19_07 Berfn19_07 ben uyanmama rağmen ugrasmama rağmen emmedi cok küçük dogdu prematüre gibiydi 2.150 gram di 1950 kadar da düştü kilosu bebegin dogumdan sonra sıvı kaybı oldu. Emme reflekisi gelişmemisti ememedi biberon da zor alıyordu. Bide buyukler annesini emsin diye diye mama vermek istemedi beni emecekmis ee emmedi çocuk ac kaldı noldi olan bana oldu yavrum küvozde 15 gun bn kapıda bekledim sezaryen ameliyatlı halimle şu büyükler herşeyi biliyor soalsunlar belki mama alsaydi nobet geçirip hastane de yatmayacakti. Siz siz olun kendi bildiğinizi yapın derim mamaya bu kadar karşı olmayin tabiki anne sütü çok önemli ama bebegin ac kalip hastanede yatmasi evde kucaginizin bos kalmasi daha da kötü bn hala hem emzirip hem mama veriyorum her ihtimale karşı suan 2 ay 9 günlük ve kendim bakıp kimseyi karıştırmıyorum vede sağlıklı gelişimi çok iyi cok şükür.
BebekC Eğer sarılık riski yoksa bi seferden bir şey olmaz. Benim bebeğim 4 günlükken sarılığı yüksek olmasına rağmen uyandıramadığımız için 7-8 saat Kadar aç kaldı. Ama asla uyandıramadık annem kayınvalidem çok uğraştık ama açmadı gözünü memeyi de tutmadı biberonla verdim onu da tutmadı. En sonunda korktum hastaneye gittik orda soyundurup tartıya koyunca soğuktan uyandı. Meğer çocuğum sıcaktan bayılmış 😀 eğer eviniz sıcaksa serin tutmaya çalışın ve bir daha o kadar uzun uyumasına izin vermeyin.
minikkusuuummm- BebekC ben evde de uyandıramadıgım zaman mutlaka soyuyordum. Doktorum öyle demisti soycaksın elleri kolları acık kalcak sıcaktan mayışır hiç uyanmaz demisti. Seni emerken teni tenine temas etcek demisti. Cok dogruymuş. Yataktan alır üstünü acardım kışın tulumunu cıkarırdım ırın kırın eder memeyi kapardı
Haffuse Ay bende de oyle olmustu… Yorgunluktan uyuyakalmisim, yenidogan zamanlari cok zor, Allah kolaylik ve can sagligi versin😘 Tek seferden bisey olmazi insaAllah korkma🥰