biradamavisi Neslihanmasal geçmiş olsun. Bayağı işe yarıyor bayağı da uyutuyor hastalık dönemindeki uykusuzluğu ilaçla kapatır🥲
ilkgozagrimmmm Deletedmom_58 teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun bizimde anca siliniyor döküntüler
Zynp0 Bes22 merhaba benim kızımda 6 buçuk aylık 1 haftadır 6. Hastalıkla uğraştık bizimkide boynunu kasıyo ne kadar sürdü acaba sizin geçtiği
Derinsart ilkgozagrimmmm bi ateş oluyo sora döküntü bitiyo benm bildigim bi kaç gün sürüyo uzun süren bi durum değil