gocebebirbayan Şöyle benim çok ciddi yaralarım vardı. İlk zamanlar nerdeyse hiç çıkarmıyordum diyebilirim iyileşmez korkusuyla. Yani sürekli taktım. Emzirdikçe çıkarıyordum. Ben yaraları bir umut geçirir diye aldım inanmıyordum açıkçası. Ama keşke en baştan alıp taksaymışım