ben 37 de doğar diye 33.haftamda başladım 😁 günde üç saat yeterken tüm gün taktım. Ama benim kız 41 de geldi 😅 biraz erken başlamış oldum. Doğumdan sonra ise emzirmeden göğsü yıkamak gerekiyor diye emzirme aramın çok olacağı zaman takarak üç saati doldurmaya çalıştım. Hareket problemim vardı kalkıp yıkayamıyordum.
Velhasıl doğumdan iki hafta önce başlayıp günde üç saat takmak yeterliymiş. Ama fazlasının da zararı yok.