Rules Annebalisi bu 2100 watt diğer baktıklarıma göre düşük wattı ama performansı etkiler mi bilemedim. Diğerlerine çok uçuk fiyatlar
Eylulsmom16 Rules Evet yüksek malesef ama keşke daha önce alsaymışım Philipsi ya ni boşa Tefalle vakit kaybetmişim canım
Rules Eylulsmom16 şans işi birazda bende aldığım bazı eşyalardan pişmanım o yüzden şimdi çok araştırıyorum. Ya bide ne var biliyor musun herşeyin belli markası var onlardan şaşmıcan asla
Kedidirokedi Rules tefal gv9591 kullanıyorum inanılmaz memnunum jilet gibi ütülüyor annem ve anneannemde de var aynısı çok memnunlar
biimiyomyardimet Rules evet evet benim çamaşır makinam hiç güzel değil en düşük devirde bile herşeyi aşırı kırıştırıyor ona rağmen tek pofla hemen düzeliyor 🌺🌺