Vestel’in Kazanlı ütüsünü kullanıyorum. Memnunum ama örneğin bir yere yetişmen gerekiyor o sırada giyeceğin şey ütüsüz. Kazanlı ütülerde bekleme süresi biraz uzun.. o yüzden asla ütüsüz bir şey biriktirmiyorum. En zorlandığım bahar temizliğinde perde ütülüyorum yarısında su bitiyor illa soğumasını beklemeniz lazım ki kazanı açılabilsin. Yoksa çok memnunum