ikiKudurukAnnesi kaç kilo boya kullandınız acaba
src414141 ayy onu hatırlamıyorum kız
src414141 tezgah ve fayanslar soyuluyor dıyorlar😵💫
RainOverMe taş vernik kullanicam 3kat umarım dayanıklı olur
ikiKudurukAnnesi yanlız sizi gördükçe canım hamburger çekiyor boyayı falan unuttum 😅😅
src414141 ya umarım🤗arkadasım yapacaktı sırf soyuluyor dedıklerı ıcın vazgectı