Anne_bali ben hamile kaldığımda muayene için doktora gitmiştim bana tedaviylemi hamile kaldın dedi hayır normal oldu dedim tiroit ilacı kullanıyorum dedim 7 santim kistin var normalde çocuk olasılığı düşük dedi şaşırmıştım kistim varmış ..doğumdan sonra muayene oldum kistim kendiliğinden gitmiş.. Rabbim nasip edince oluyor