Anne_bali 2016 yılında kapalı ameliyat oldum 12 cm çikolata kistiyle, yumurtalıklarım çok zarar görmüş denildi, o sene de evlendim 5 sene çocuğum olmadı, 2 defa tüp bebek denedim bu 5 sene de, yine olmadı hiçbir sorun yok gözüküyordu kistler hariç, 2. Tüp bebek tedavimden 3 ay sonra öğrendim ki 1.5 aylık hamileyim kendiliğinden oldu, hamileliğim de kistim de vardı, hiç zorluğu olmadı ama doğumdan sonrasında gelişen olumsuzluklar oldu oda kaderimmiş dedim.