Esrataluy demek istiyorum ki doktor bu değer ile ilgili birşey söylemedi. Yani sonuçlara baktığında söylediği tek şey , şekerin yüksek dahiliyeye git demek oldu çünkü istediği tahlillerde sadece hepatit yoktu bir sürü tahlil istemişti ve Hepatit ile ilgili hiçbir şey demedi. Çocuğum şuan 2 yaşında gayet sağlıklı elhamdülillah ♥️