gocebebirbayan Kızlar hepatit B , 0-10 arası değer normal yazıyor Benimki, 247.6 pozitif yazıyor. Bu ne demek ? Hepatit B ne demek oluyor ?
kivirciginannesi gocebebirbayan pozitif demenin 2 açıklaması var. Ya daha önceden geçirip bağışıklık kazanmışsınız ya da aşı olduğunuzda tutmuş ondan bağışıklığınız vardır. Benimde pozitif çıkıyor böyle açıklama yaptılar
gocebebirbayan Minipekka çarşamba günü randevum var kadın doğuma canım. Sonucu salı günü alacağım sağlık ocağından. Ama bekleyemeden işte merak ediyorum 😢
Denizmooom gocebebirbayan bu bağışıklığı gösteriyor aynı dediğim gibi korkacak bi durum değil aksine yüksek çıkmak daha iyi
Deletedmom_45 gocebebirbayan canim senden 1 gun once bende test verdim benimde boyle cikti hatta 533 cikti doktor cok iyi bise bagisikligin olusmus antikorlu gibi dusun kendini ne tasiyocisin nede hasta dedi bu hepatit hastaligi ile ilgili yani aşın tutmus kucukken oldugun ve bağışıklık kazanmissin bende oyleymisim 😍
Esrataluy gocebebirbayan merhaba bu değer için doktorunuz ne dedi hbsag değeri var o önemli ona bakıldı mı sizde
gocebebirbayan Esrataluy merhaba. Doktorum bu değer için dikkat çekici birşey bulmadığından konuya değinmemişti bile. Fakat 7 aylık hamileydim dediğim gibi ve şekerime dikkat ettiğim halde yeniden yükselme olduğundan direk insülin başlamışlardı.