Balkuzusu09 Minnosanne06 oğlum 9 aylık doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz gayet memnunum canim tavsiye ederim bende
Balkuzusu09 iremaydinli biz doğduğundan beri sma optipro kullaniyoruz canim daha önce mama kullandinmi hic kullanmadiysan oneririrm gaz kabizlik yapmadi bizde hic kilo alimi da gayet güzel
Minnosanne06 Balkuzusu09 9ay 21 günlüğüz ilk kez kullanicam doktor anne sütüne en yakın diyerek onerdi
Hdhjskwlla karaninannesi_ hadi ya ben gündüzde kullanıyordum bırakayım o halde gece veririm sadece. Çok sağol canım
Zlm Hdhjskwlla bende bulamamıştım şikayet vara yazınca Nestle hemen geri donuyo. Bana iyi gecelerin hazımsızlık çeken bebeklerin gece rahat uyumaları için üretildiğini söylediler bende gece tok mu tutuyo acaba diye dusunuyodum ama öyle değilmiş Asym33
Zlm Meleklinaserin banada nestledekiler hazımsızlık çeken bebeklerin gece rahat uyumasi için üretildi dedi 😄😄
Archmomm Minnosanne06 her 30 cc suya 1 silme kaşık . Ben kızıma 180 cc veriyorum mesela . Önce 180 cc ılık su koyup sonra 6 silme kaşık ekleyip içice çalkalıyorum 🙏🏻
Minnosanne06 Balkuzusu09 hadi inşallah ya. Peki bize günde 8 kez 40cc dedi. Mama+su hali ile olacak bu ölçü dimi
Deletedmom_33 Hdhjskwlla iyi geceler olduğuna göre yoğundur içindeki birkaç şey diğerine göre fazladır. Bitince almazsınız çok sorun olacağını sanmıyorum kabız vs yapmazsa