Hdhjskwlla Dün yanlislikla sma iyi geceler almışım normalde optipro kullanıyorum diğerlerinden farkı nedir acaba 10 dk bekleyince pütür pütür olmaya başlıyor normal mi. Bide gündüz verilmiyor mu. İnternette hiç bı açıklama bulamadım.
Asym33 Hdhjskwlla Canım bende geçen hafta aldım tek farkı biraz yoğun olması gece daha tok tutuyormus yoğun oldgu için bir skinti yaşamadık ama bidaha almicam ben kullanırken 1 ölçeklerde biraz az koyuyordum çok yoğun olmasın diye
Meleklinaserin Hdhjskwlla canım ben kullandım ıyı geceler ama bilerek almıştım gece bebegım çok uyanıyor diye. Üstündeki Nestle danışma hattını aradım fark nedir diye bebegı gece daha fazla tok tutması için dedi günde 3 kere verebilirsiniz demişti. Ama bidaha bende almadım çünkü kızım yine uyandı 🤦♀️
karaninannesi_ Hdhjskwlla iyi geceler sadece gece kullanılıyor 1 kere veriyorsun uyumadan önce gece be bir daha vermiyorsun bir de 4. aydan sonra kullanılabiliyor sabaha kadar tok tutsun ve yetsin diye
Zlm Hdhjskwlla bende bulamamıştım şikayet vara yazınca Nestle hemen geri donuyo. Bana iyi gecelerin hazımsızlık çeken bebeklerin gece rahat uyumaları için üretildiğini söylediler bende gece tok mu tutuyo acaba diye dusunuyodum ama öyle değilmiş Asym33
Asym33 Minnosanne06 Bende daha bgun aldım bakalım araştırdım optipro kilo aldiriyormus çok fazla skntı yaşayan yok okudum yorumlar kadarıyla tabi bebekten bebeğe değişiyor mama
Hdhjskwlla Minnosanne06 ben memnunum canım bebekten bebeğe de fark edebilir tabiki denemeden bilemezsin
Minikprensesinannesi892 Minnosanne06 biz 1 numarasiyla basladik simdi 2 numarasini kullaniyoruz ve memnunuz 🥰
Balkuzusu09 Minnosanne06 oğlum 9 aylık doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz gayet memnunum canim tavsiye ederim bende
Minikprensesinannesi892 Asym33 bizde oyle gozle gorulur bir kilo artisi olmadi. Onceden hipp organic combiotic kullaniyorduk sonra anne sutune en yakin mama sma dedi doktorumuz sma ya gectik. Ama kuzenim cocuk doktoru ona sordum kalite olarak birbirlerinden farklari yok ikisi de guzel mama dedi
Asym33 Minikprensesinannesi892 Aynen bizimde doktorumuz SMA önerdi bütün çeşidini kullandım hiç birinde ne gaz ne kabızlık hiç bir sorun yaşamadık çok skur
Zlm Meleklinaserin banada nestledekiler hazımsızlık çeken bebeklerin gece rahat uyumasi için üretildi dedi 😄😄
Hdhjskwlla karaninannesi_ hadi ya ben gündüzde kullanıyordum bırakayım o halde gece veririm sadece. Çok sağol canım
Balkuzusu09 iremaydinli biz doğduğundan beri sma optipro kullaniyoruz canim daha önce mama kullandinmi hic kullanmadiysan oneririrm gaz kabizlik yapmadi bizde hic kilo alimi da gayet güzel