Dondurmalikahve çok teşekkür ederim, dediğiniz tüm yanlışları yapıyorum, başından beri çocuk aç ve ben farkedemiyorum korkusu içerisindeyim. İlk ay kontrolünde doktor çok çok ortalama üstü aldı deyince bile yine rahatlayamadım neden böyleyim bilmiyorum. Hep kendimi strese sokuyorum. Şimdi sağmayıp sürekli emzirmeye çalışıyorum ama işte bazen emmeyi reddediyor. 6. Ay kontrolünde umarım rahatlarım, haklısınız 800 ml alcak diye bişey yok sonuç olarak zayıflamaması önemli galiba