Dondurmalikahve bir sürü süt arttırıcı kullanıyorum, ama düzenimiz bozuldu, yolculuğa çıktık, emmediğinde sağmadım o yüzden azaldı bence, şimdi tekrar düzen otturtup çoğaltmaya çalışıyorum. 90 cc sabah sağıyorum, gün içinde 60 çıkıyor, 3 saat emzirmediğimde 100-110 oluyor aslında. Gece sağdığımda da 100e yakın oluyor. Ama yeter mi bu kilodaki bir bebek için? 800 ml içmeli günlük o kadar sütüm çıkmıyor, o yüzden mamaya başlmıştım.
Ek gıdaya başladık biz de tadımlık sebze veriyorum sonra meyvelere geçicez.
Suya da dikkat edeyim, tokken vereyim madem