Beysaa bebeğim ayın 26sında 6. Ayını dolduracak hala tamamen geçmiş değil. Bileğimde kemik iltihaplanmasında ayaklarımda sallamadan kireçlenme ve ödem oluşmuş. Artık hiç halim kalmadı , sabrım zaten cabası. Çok çok ağır günlerdi şimdi biraz hafifledi ama asla geçmedi. Doktor kendi kendine dönene kadar çekersin dedi hala dönemiyor bebeğim. 3,6 ya da 9. Ayda son bulurmuş. Sizi korkutmak istemem ama biz sanırım 9. Ayı bekliyoruz . Ya sabır ya selamet diyorum, rabbim yardımcımız olsun🥲🥲🥲