asel_asya61 bizim 5.ayın sonunda anca bitti . Akşam 11den sabah 6ya kadar oturmadan ayakta hafif hafif sallanarak puşpışladım sarıldık bol bol bacaklarını karnına çekil bir şekilde ayaktaydık sürekli . Otursam bağırır yatsam kıyamet kopardı . Bende hiçbirşey yemedim ekmek zeytin peynir . Dere otu rezene ,incir hurma ve bol su . Tek bunları yedim ,arada havuç yediğim oldu sonra pişman oldum tabi akşamında daha kuvvetli çığılıklar sancılar geldi . Biogaia damla Nurse harvey’s damla ve ılık duş . Tek başınaydım sürekli aman elim çalışıyor dinlensin aman valide yaşlı . Annem zaten yurt dışında . Zor da olsa geçti çok şükür 3Eylül de 1yaşımızı dolduruyoruz . Çok zor ama inanın bebeğinizle belki geçirdiğiniz ve bağınızın güçlendiği en özel zamanlar . Çok yetersiz hissettiğim aciz hissettiğim oldu ama onun bana ihtiyaç duyduğu o anlarda yanında olabildiğim için binlerce kez şükürler olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Rabbim evlatlarımıza bizlere sağlık güç kuvvet versin .