Esrmrtsbr benim ayda bi kere yumurta büyüklüğünde çıkar acıdan kıvranırım uyuyamam bile geceleri öldürüyor beni acısı sadece mikrop olmasın çabuk patlasın diye sirkeyle temizliyorum gün içinde pamuklu çamaşır giymek ve bol bol yıkamak rahatlatıyor ama o patlamadan da o ağrı geçmiyor hele bi patladı mı iç çamaşırım kıyafetim bi yere oturuyorsam oturduğum yer hep kan oluyor patladıktan sonra 2 hafta rahatım sonra hopp bidaha çıkıyor lanet şey hepte aynı yerlerde totomu kesip atasım var artık doktora gittim yediklerime içtiklerime bağladı bide genetik olur dedi babamda çok çekiyor çıbandan bende babamdan almışım bende çok çekiyorum 😭😭😭😭