İyi akşamlar herkese 3 gündür ben de tam oturduğum kısımda kalcamda yani makaata yakın bu yerde kocaman hemen hemen yumurta büyüklüğünde bir çıban çıkmış o kadar acı verir ya yürüyemiyorum resmen…ağrısı çok fazla oturamiyorum bugün gunboyu uzandım 6 buçuk aylikta bebeğim var kimse de yok olduğumuz şehirde yani aileden…bu çıban nasıl geçer bana bı yardım edin lütfen şimdi biraz soğan kozleyip koydum üzerine de işe yarar mı bilmiyorum sizin önerileriniz neler şunu yaptım geçti dediğiniz bı yöntem