Calikusuuu yok kız hemen kalkamazsın içinden bi parça sökülüp alınıyo sonuçta korkutmak gibi olmasında çok ağrın olur kolay bi ameliyat değil yani. Karnınızın tek derisine değil içine de bıçak değiyo koaly olur mu hiç. Yani biraz acı eşiği konusu aslında. Benim annemin acı eşiği o kadar yüksek değildir belki sizin yüksektir annem 1 haftada kalktıysa siz 3-4 günde de kalkabilirsiniz ki inşallah öyle de olur. Bebeğiniz var sonuçta ilginize ihtiyacı var. Rabbim tez vakitte şifanı versin çok yatırmasın ❤️