Calikusuuu sakın endişe etmeyin. Boşuna kendinize stres yapmayın. Benim kızım şuan 2,5 yaşında. Doğumdan hemen sonra bende de şiddetli ağrı ve sırtıma ağrı giriyordu öğrendik ki safra kesesinde kum ve taş var. Minnoşum küçük olduğu için ameliyatı hep erteledim ama hep gece sancı çekmekten acillik olmaktan yapamadım artık. Zaten kanala gidince ölüm riski vardı. Ameliyat öncesi 7 poşet süt sağdım koydum dolaba. Kızım dört aylıktı ameliyat oldum. Zaten kapalı ameliyat olursunuz muhtemelen 24 saat hastanede kalma süreniz. Anneniz bakar çocuğunuza sütü biberonla verir. Ameliyat sonrası WC ye giderken eğilip doğrulmanız sıkıntılı olur sadece. Bir hafta sonra dikişlerinizi aldırırsınız . Sadece bir kaç gün sıkıntı çekersiniz. Ama emin olun iyi ki ameliyat oldum diyeceksiniz. Çok geçmiş olsun 🌺