Alpay telefonla ararlyip öğrenebilirsiniz gitmenize geri yoktu ama baya bayabelli yani çizgi İnşallah ddogrudur ay ben heyecan yaptım şimdi, o bekleyişi bilirim 2,5 üç sene üstüne hamile kaldım tüp bebekle o yüzden sürekli dua ederim Allah dileyen isteyen herkese evlat nasip etsin çünkü annelik çok güzel bir duygu bu dünyada daha güzel bir duygu yok.kan tahlili verince bana da haber verin