balyanak53 Atlasalinandme ben düşününce gözlerim falan doluyor sonra diyorum ki kızım senin için çalışıyorum daha rahat büyü diye hem babaannenin de ilk ve tek torunusun seni çok seviyor hep yanındayım diye konusuyorum şimdiden
Atlasalinandme balyanak53 yaa ne iş yapıyorsunuz kaç saat ayrı kalcaksiniz gün içinde, ben öğretmenim, inşallah az dersim olur diye dua ediyorum 🙏 bu arada bizde ilk ve tek torunuz, eşim tek cocuk
AsyaElaa Gnc27 öncelikle geçmiş olsun düzeleceğini düşünüyorum. Ben riskli hamilelik geçirdim yaklaşık 2 yıldır evdeyim ah bide bana sorun yani😊 2 sene üstüne iş hayatı nasıl olacak bilmiyorum. Bi yandan işi unuttum gibi geliyo Bi yanda kızçemden ayrılmak zor geliyo bakalım nasıl olacak
amansallagitsin Gnc27 genelde bu ayda yasaniyor malesef atak haftasi bu ay birz uzun ve zorlayici bi donem oluyor her bebek bir degl tbi ama genelde karsilasilan bi durum