Gnc27 merhaba, sadece anne sütü ikbebeğim 4,5 aylıkken bu hafta işe başladım, çok şükür çok güzel geçti, babannesi baktı ben de günlük 180 ml civarı süt sağıp bıraktım, sabah 9 gibi evden çıkıp 2 gibi döndüm, 60 ml şeklinde 3 seferde içirmiş sütü. Size tavsiyem şimdiden buzlukta bir 10 tane kadar süt stoğu yapın, diğer türlü her gün sağmak zorunda olmak yorucu oluyor. Son olarak bana çok iyi geldi işe başlamak mecburdum zaten, tezimi bitirmem gerekiyor evde hiç bakamıyordum. Derslerinizi yarım gün olarak ayarlama imkanınız varsa kesinlikle işe başlayın derim, size de iyi gelecek.