Prematur1 ben sabah taktığım bezi ertesi gün sabah aldığımı biliyorum hala da tam anlamıyla düzelmiş değil ama beslenmesinde bebeğin davranışlarında sorun yoksa problem yok demektir çünkü benim oğlumda aşırı terliyordu üstelik su da veriyordum anne sütünün yanında yine de tek bez geliyordu elime şuan ek gıda döneminde düzeldi şükür. Ama yine de bi doktoruna danış tabi.