Prematur1 benim kızım da 4 ay 9 günlük. Ben 2-3 haftadir bezleri tam dolu alamıyorum hic. Muhtemelen aşırı terlediği icin çünkü doktora rutin kontrole gittiğimizde kilo alımı iyiydi. Terleyerek atıyorlar sıvıyı, hava o kadar sıcak ki.
Hatta bizim bezde pembe lekeler vardı, sıvı kaybından oluyormus. Normalde doktorumuz 6 aydan önce su vermeye karşı ama 2 haftadir su verdiriyor çünkü gerçekten sauna sıcakları var bizim buralarda. Yavrum suyu kana kana içiyor.