Lmnebrar bende düne kadar şüpheliydim hamile miyim diye çünkü 3 aylık Bebeğim var sonra eşime test aldırdım aslında istemiyordum hamile kalmak ama negatif görümcede bi üzüldüm tuhaf istemiyorum ama olsada fena olmazdı her halükarda 2 yıl düşünüyorum ama ne bileyim işte Bebeğim kucağımda o olsa bile oda bi bebek isterdim ya sakın aldırma Allah nasip ettiyse vardır bir bildiği 🤗şöyle düşün 2.bi evladı olsun diye de uğraşan çok aile var insanın sevdiğiyle çoğalmasından güzel bişey yok asla