Bugün doktora gittim 5haftalık gebeyim evet 4 aylık bebeğim var zaten araya çok bir zaman koymak istemiyordum ama en az bir yılın olmasını istiyordum plansız bir şekilde oldu. En fazla bir ay daha emzirebilirsin ondan sonra bırakman gerekiyor dedi çok üzgünüm ağlayarak çıktım doktorun odasında bebeğim daha çok küçük çok zorlu bir hamilelik ve doğum geçirdim doğumdan sonra da devam etti o zorluklar hala kendime gelmiş değilim. Tabiki Allah’ın emri günah olduğunu da biliyorum öyle bi an aklımdan geçmedi değil çok kötü olunca