Birbebekkkbircicek sinirlenmem mi bugün 1 den 4 e kadar uyutmaya çalıştım normalde bu kadar çıldırmayan bebe uyumadı içeri getiriyorum mız mız mız 3 saat yatak odasında kalmaktan cinnet geçiriyordum az kalsın buhranlar çöktü içime ara ara balkona gidip ağlayıp ağlayıp durdum normal zaman olsa yine neyse dicem de yarın cemiyetimiz var yolculuğa çıkacağız bavul hazırlamam gerekiyordu işler var çamaşırlar falan çıldırdım yani gerçekten zaten ne zaman yemizlik yapacak olurum işim olur uykum olur hasta olurum bir yere gidecek oluruz tatil memleket hep böyle oluyor gerçekten ama yapacak birşey yok bugünler de geçer elbet. Evin içinde hergun aynı iş temizlik yemek çocuk bebek bakımı 2. Den sonra tam toparlayamadim hala ben 😁