Birbebekkkbircicek bende sinirleniyorum hatta dün bende post açtım öfke kontrolü için artık kendimi aşırı sinirli hissediyorum çok sinirleniyorum tabbi çocuğuma kızıyorum bağırıyorum sonra pişman oluyorum üzülüyorum oda inat yapıyor böyle olunca. Oğlum 19 aylık ne dersem tersini yapıyor sürekli zarar verecek şeyler yapıyor bende ona birşey olacak diye korkuyorum önce konuşuyorum anlamıyor ya üç dört defa söylüyorum yok işine geldiği gibi yapıyor bende sinirleniyorum artık. Eşimde bana kızıyor çocukla çok inatlaşıyorsun canını sıkıyorsun diye. Ne yapacam bilmiyorum kendime söz verdim sinirlenmeyecem düye dün bir iki defa bağırdım ondan sonra söz verdim o zamandan beri bağırmamışım ama sanki oda sabrımı zorluyor gibi.