GizemCengiz benimkinde 3 olcak bir ay sonra sohbet havasi hiç yok şunu şöyle dediğimizde söylüyor bazen dediklerinizi tekrar ediyor. İlk d da böyle bişey görüyorum oda kendi çocuğumda konusabildigi halde neden konuşmazlar ki anlamadım sanirim bende bı dil terapisine gidicem bı üç yaşına girsin bır kaç ay geçsin.. şöyleki hiç konuşmuyor değil her şeyi biliyor anlıyor yapıyorda.. fakat sohbet havasi yok bı uzmana danışmak en iyisi olucak anlamadım gitti bu durumu