Bebegmveben3 beni cok kisi telkin ediyor benim cocugum da 4 ten sonra konustu vs diyenler var fakat bu pandemi sureci ve ekran maruziyeti (bilincsizligimiz) dolayisiyla korkuyorum doktora gidecegiz yine. Birkac gundur yazliktayiz doga ile ic ice olmak cok iyi geldi ogluma biraz daha acildi dili. Umarim hicbir annenin kafasinda soru isareti kalmaz kisa surede hepimizin yuzu guler.