Valla kızlar ben eski usül yani anam-babam usülünde başladım o şekilde gidiyorum. İlk zaman üç gün kuralına uyacağım dedim ama maalesef olmadı. Çalıştığım için annem ve kayınvalide bakacak çocuğuma. Annem şimdiden yaptığı yemeklere birer patates atıyor onu yediriyorum. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadık şimdilik. 6 ay 20günlüğüz bu arada