Bensuuu1 ben de tecrübesizim bu konuda ilk etapta herseyi üç gün kuralını uygulayarak denetmeye basladim 5. Aydan beri ama.inan ben öyle bi yol kat edemedim daha sonra üstüne ekleyerek tattirma yöntemini gördüm yani; ilk üç gün patates sonra kabak+patates sonra kabak+patates+havuç şeklinde ve miktarı da arttırdim. Yoğurdu da aynı şekilde en son yumurta denettim ve artık biraz sallama usulü elime ne geçerse veriyorum sofraya bizle oturuyor ve hem oyalamak için hem de yemek kültürü oluşsun diye yediklerimizden veriyorum sabahları mama içiyor sonra kahvaltı yaptırıyorum yumurta labne pekmez bebe bisküvisi zeytinyağı vs bunları bazen karistiriyorum sıkılınca tek tek veriyorum kahvaltısına avakado gibi meyve vs ekliyorum.ogleden sonra ikindi gibi oluyo bizim yoğurt meyve saati yapıyorum, akşam da çorba vs iciriyorum. Bi de ben ilk günden itibaren korkmadan pütürlü deneme taraftarıyım eğer bebek yutabiliyorsa püre vericem diye ugrasmayin sonra daha zor alisiyorlarmis. İnternette bir sürü tarif var açıp bakmak lazım biraz da ve rahat olmak lazım. Sürekli ay o yasak bu erken falan derken çocuklar tatsız şeyleri yemiyolar bence :) herseyi kararında yedirmek lazim çok uzunca oldu umarım anlatabilmisimdir 🌞